Kwaliteit en klanttevredenheid

 

KLANTTEVREDENHEID

Energiegarant stelt u als klant centraal. Uw mening telt. Energiegarant biedt haar diensten op gestructureerde wijze aan. Als klant van Energiegarant heeft u één centraal aanspreekpunt die beschikt over een actueel en volledig klantdossier. Zo zorgt Energiegarant ervoor dat uw vraag altijd snel en volledig kan worden beantwoord. Bewaking en onderzoek naar de klanttevredenheid is volledig geïntegreerd in de dienstverlening.

Energiegarant hecht veel waarde aan uw tevredenheid als klant. Voor klachten of verbeteringen staat Energiegarant altijd open. Voor Energiegarant geldt: “LOOP NIET KWAAD WEG, MAAR KOM BOOS TERUG.” Energiegarant neemt uw klachten of vragen altijd serieus en is er altijd op gericht om de dienstverlening te verbeteren. Energiegarant zal zo transparant mogelijk communiceren over de klanttevredenheid.

Voor klachten hanteert Energiegarant heel eenvoudige spelregels:

1.      Een klacht is een klacht als u dat vindt

2.      Een klacht kan op alle beschikbare manieren worden ingediend (post, telefoon, e-mail)

3.      Een klacht is pas opgelost als u dat vindt